David & Goliath

Har du någonsin hört talas om David & Goliath? Troligtsvis inte, för de har bara sammanlagt 12 butiker utspridda runt i världen och de närmaste vi svenskar kommer finns i London. De finns även på Hawaii och i Las vegas. Hur som helst, det är min favoritaffär och det är sjukt synd att de inte finns i Sverige för jag har bara en tröja därifrån (som jag hade på mig idag). Här är lilla ppixie i sin tröja. :)
Jag
Det är ingen bra bild, okok, men jag hittade inte bilden som var bra.
Deras tröjor är ganska dyra, men det är såå värt det eftersom tröjorna är så snygga och coola och dessutom är de jättemjuka och sköna.
D&G
Andra favoriter därifrån. ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes_1

Går du på Nyboskolan du ser så bekant ut!



Om du gör det så vet jag nog vem du är.....

2011-05-03 @ 17:19:51
Postat av: ppixie

Nej, tyvärr, vet inte var den skolan ligger och går inte där. ;)

2011-05-03 @ 17:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0