Hemma från Ikea

Idag åkte jag, mamma, pappa, min moster, min mosters man och en av av mina 17 kusiner till Ikea. Jag tror jag har 17 kusiner iaf, inte vet jag... Hur som helst, de kom igår eftermiddag och jag ville inte blogga när de var här så det är därför jag skriver nu. Vi kollade på min nya Harry Potter-film och några andra TV-program/filmer. Nu när vi var på IKEA köpte vi bl.a. ett sånt här bord man har under datorn, äntligen. Använder det nu. Vi köpte också ett såkit med gula och röda solrosor och nån blomma jag inte vet vad den heter. Kan verkligen tipsa om det om ni åker till Ikea, går snabbt att plantera och man får små krukor och jord och frön och allt. :) Mina har inte börjat växa än, men förhoppningsvis kommer de se ut så här om några veckor:

Blommor

Nu har "äntligen" alla gäster åkt hem, nästan lite skönt även om det var väldigt kul att ha dem här. IKväll blir vi gäster istället och imorgon är jag fri, första fria dagen på påsklovet typ. ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0