På mammas jobb

Idag är jag på mammas jobb för att få hjälp med min nyskapade blogg. Jag kan ingenting själv så har tagit hjälp av några jobbarkompisar till mamma här. ;) Vi har lyckats fixa tema men tyvärr ingen bakgrund än så länge... den kommer väl snart förhoppningsvis! Jag måste hem och rita en header också.

Anyway, det har varit ganska roligt här, jag har mest spelat spel på iPaden och suttit vid datorn. Jobbet är på fjärde våningen så det är fin utsikt, man kan se utöver vattnet på Öresundsbron. Inne på jobbet har de typ, ja vad säger man, de har tema med Spider-man, hulken och jokern i Batman plus några superhjältar. Ska ta lite bilder och lägga upp sen tror jag, men nu har jag ingen sladd till datorn från mobilen. Nu ska jag göra nåt annat, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0