Plants VS zombies

Just nu sitter jag och spelar Plants VS zombies, ett spel som jag är helt beroende av och spelar varje dag. Min syster och jag slåss nästan om vem som ska få spela på iPaden som jag och hon delar på. Haha, nejmen, den är nästan alltid upptagen av någon för mamma spelar också ibland. Om fler människor hade provat att spela det skulle det vara typ världens populäraste spel men det är inte jättekänt. Det kostar 22 kr också, vilket kan verka dyrt men det är helt klart värt det, det är 50 olika banor i olika miljöer. Man ska sätta ut olika plantor som gör olika saker för att hindra zombiesen att ta sig över gräs- mattan. Man kan också köpa saker och få olika priser. Det är såå värt pengarna, lovar!
PvZ
Nu ska jag kolla på Harry Potter och fången från Azkaban som de visar på svt1. Jag kollar nästan alltid på HP-filmerna när de går på TV även om jag har alla. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0