Konfirmation

Oj, gud, förlåt!
Jag har inte bloggat på hela helgen p.g.a att min kära syster har konfirmerat sig och såklart haft konfirmationsfest. :) Så i fredags städade jag och vek servetter och fixade naglarna och ett konfirmationskort. Igår var det konfirmation ch fest och idag var vi på sightseeing med de kusinerna som stannade kvar här. ;) Så ja, jag har haft fullt upp.
Hehe, sorry för att 2 av bilderna är på fel håll, orkade inte vända. ;)
Naglar
Dålig bild, vet. Det skulle bli apelsinklyftor med grön bakgrund men det blev verkligen inge bra. ;)
Servetter
Det tog typ 2 timmar att göra 25 såna här. Det är servetterna som var lite lika näckrosor. Men många blev imponerade även om de var lite slarviga. :)
Kort
Och så syrrans konfirmationskort. Inte så kreativt kanske men hade lite bråttom.
Min moster gjorde ett helt otroligt vackert kort, hon är helt fantastiskt duktig på scrapbooking! Fast har tyvärr ingen bild. Och min andra moster gjorde tårtorna och de var helt sjuuuukt fina. Alla kom fram och tog bilder på dem. Syrran måste ha varit väldigt nöjd med konfirmationen, hon tyckte det var kul också att konfirmationsläsa. :)
Hörni, nu är det bara 3 dagar kvar till ni vet vad! Längtar sååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0