13 juli

Förlåt för att det inte blev nån bloggning igår, men jag gjorde inget så det fanns inget att blogga om. Men nu får ni ett inlägg.
Hur som helst, nu är det bara 15 dagar kvar till det historiska datumet då den sista Harry Potter-filmen har premiär! Reklamen har börjat gå och jag är så förväntansfull. Jag ska inte se midnattsvisningen, jag vill helst vara vaken när jag kollar, så jag ska se den "riktiga" premiären istället på dagen. ;)
Jag längtar så jag tror jag kommer dö, samtidigt vill jag inte riktigt att det ska ta slut. ):
Voldie
Klicka på bilden för att komma till hemsidan där det finns en trailer.
Jag undrar lite varför de hoppar utför ett stup, det händer inte i boken men jag tror nog jag kan lista ut hur det ska bli. Men det kan jag ju inte berätta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0