Kommit hem

Nu har vi äntligen kommit hem från Småland... det blev lite shopping. :)
Nagellack
Det vänstra fyndade jag i en affär som mest sålde godis och sånt på Kosta outlet för 29 kr, det är 10 ml. Det högra från Depend är en nagelstärkare som jag köpte på Cubus. Det behövdes, för en bit av min tumnagel har brutits och trillat av. ): Har inte orkat fila så det ser väl lite sådär ut. Dessutom har mina naglar blivit gula av Lumenes gula minilack, fast jag hade baslack. DET LACKET SÖG. Är så sjukt arg på Lumene just nu. Skulle stämma dem om man kunde stämma någon för missfärgade naglar. :c
Jag tycker förresten flaskan är ganska lik Sephoras och OPIs.
Nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0