Lista

Haha, jag hittade ett test på en ny nagelblogg jag hittat, Bellas, så jag kände för att prova det!

[X] du har fler än 5 nagellack. (22 tror jag)
[] du har en parfym som kostade mer än 500. (Nej, men min mamma har säkert en)
[] du har lösnaglar. (Lever på mina egna)
[X] har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn. 
totalt: 2

[X] du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[] när du var liten ville du vara en prinsessa.
[X] du brukar gå på stan med din mamma.
[X] du har haft rosa på ditt rum. (Inte väggar men mycket annat)
totalt: 3

[] du har färgat håret
[] du har slingat håret
[] du har alltid din mobil med dig.
[] du dansar vilt när du är ensam hemma
[] du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[] du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[] du älskar att gå till frisören.
[] du solar hellre än att bada.
totalt: 0

DU ÄLSKAR:
[] skor
[X] färgen rosa.
[X] shopping
[X] dekorationer
[X] speglar
[ ] skolan
[X] delfiner
[] disneyfilmer
[] ljus
[X] blommor
[X] mjukisdjur
totalt : 7

SHOPPAR/HAR SHOPPAT PÅ:
[] MQ
[ ] kompaniet
[X] victoria's secret (Inte jag men nån annan till mig)
[X] H&M
[ ] aima
[X] new yorker
[X] gina tricot
[] NK
[ ] top gun
[X] JC
[X] bik bok
[X] kappahl
[X] cubus
[] sisters
[ ] ida, josefine
[X] lindex
totalt: 9
Brukar väl hitta något lite överallt...
DU SÄGER OFTA:
[] whatever
[X] oh my god
[X] vet inte
[] cute
[] hot
[X] visst
[] säkert
[ ] ursäkta?
[X] ofta
[X] daah
[] LOL
totalt: 5

LÄSER:
[X] frida
[ ] cosmopolitan
[ ] glamour
[] elle
[ ] gogirl
[ ] bravo
[ ] julia
[ ] wendy
[ ] bravo girl
[ ] star flash
[ ] OKEJ
totalt: 1

DU GILLAR DESSA FILMER:
[ ] elizabetown
[] eva och adam
[X] freaky friday
[X] twilight
[ ] walk to remember
[ ] remember me
[ ] where the heart is
[ ] just my luck
[ ] john tucker must die
[ ] the holiday
[ ] girls united
[ ] how to lose a guy in 10
[] hannah montana the movie
totalt: 2

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] lost
[X] top model
[X] project runway
[X] desperate housewives (Favorit!)
[ ] the simple life
[ ] men in trees
[ ] 8th & ocean
[] grey's anatomy (Usch för alla sjukhusprogram)
[ ] the OC
[ ] laguna beach/the hills
[ ] nip/tuck
[X] gilmore girls (Ibland när min syster kollar)
[X] one three hill (Ibland när min syster kollar)
[ ] heroes
[] idol
totalt: 5


totalt: 34 
0-15 du är kille
16-25 killtjej
26-35 vanlig tjej
36-44 fjortis varning
45-69 fjortis bitch !
70-94 värsta fjortisen ever
Puuh, jag blev inte fjortis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0