ESC - del 5

Så kom vi till den sista delen.
Island - det sista bidraget från Norden. Snark. Jag somnar. Det känns isländskt, fast vad vet jag om det egentligen? Jag har aldrig varit där. Men de brukar inte ha så snabba låtar precis. Men den här är nog värst. Ööh, vad tråkigt. 2/10

Spanien - Äntligen! En låt man inte somnar av. Jag fattar inget när de sjunger på spanska, men det är ett vackert språk så det låter bra ändå. En duktig sångerska, några dansare som viftar med armarna, glad musik - smack och så har man det. Spaniens bidrag som iaf jag blir glad av. 7/10

Ukraina - Man kan knappt fokusera på låten för man tänker bara på de otroliga målningarna som skapas av sand i bakgrunden. Det passar verkligen till låten. Det är en duktig sångare iaf, klarar de flesta tonerna men man måste lyssna på det utan att kolla för att riktigt höra henne. Ett bra framträdande hur som helst. 8/10

Serbien - Jag fattar ingenting och därför är det svårt att bedöma, men ja. Fartfylld låt med tråkig dans och ingen speciell bakgrund. Nje. 4/10

Georgien - Sista bidraget! Det var nästan på tiden. Oj, vad låten exploderade plötsligt! Det låter mest skrikigt dock... men helt okej låt ändå. 5/10

Ukraina
Nu ska man bara hålla sig vaken drygt en timme till. Kom igen nu, rösta på Saade alla länder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0