Glad

Yey! Idag stack vi på en liiten shoppingrunda men jag bestämde mig för att inte handla något om det inte var på rea, ska shoppa i Göteborg ju! Menmen, till saken. Jag hittade China glaze matte magic på Kicks, ett topplack som gör nagellacket matt! Hittade även samma sak från Viva la Diva, men denna gång vill jag ha ett lite dyrare kvalitetsmärke. Så ja, jag hoppas verkligen det finns på Kicks på nordstan. Hittade mycket fint så min lista kommer nog ändras, men jag köper väl det jag känner för när vi väl är där! Är glad iaf. :)
CG MM

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Aaw, tack så mycket :D



Jupp, fast jag köpte mina redan färdigskurna ;)

2011-05-29 @ 16:14:09
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0