Helg

Ja, äntligen är det helg! Nu ska jag snart på piano, sen blir det dredagsmys eftersom det inte är basketträning ikväll. Hallen är bokad för DM. Vi ska också spela imorgon, mot 98:orna från samma klubb som vi. Vi är 99-00 så det blir tufft. Övriga planer för helgen är att ha Harry Potter-maraton och kolla på hälften av HP-filmerna, de andra ska jag se nästa helg. Och så ska jag nog baka kanelbullar med en kompis. Ska kanske plugga lite också för jag känner mig efter även om jag är före de andra... ja. Får se om jag orkar räkna lite matte i åttans mattebok som jag har och göra lite i geografiboken så jag blir klar med den i 5:an.
Nä, nu ska jag snart på piano. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Carro<3

Fin blogg:-) Vrf fick man ite skriva nått om gosupermodell?

2011-05-06 @ 17:33:44
URL: http://gosupermodel.se
Postat av: ppixie

Vill bara inte att det ska bli en gSm-blogg. ;)

2011-05-10 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0