Hemma

Japp, nu är vi hemma från släktkalaset. Av mina kusiner fick jag två Isadora Wonder nail, nagelstickers och nagelstenar. Är jätteglad. :D Av andra fick jag även pengar så jag kan köpa ännu mer saker till naglarna, hihi.
Nagellack
Visst är det fina färger? Tror det är ur deras sommarkollektion. Förresten, så tror jag att jag har missbedömt det här nagellacket innan. Jag har inte tyckt att det är bra men det är det nog. :) Fast fortfarande ganska dyrt, haha.
Nagelstickers
Fick även det här. Ska använda det mycket. :)
Det här har verkligen varit en toppenhelg. Jag har fått en tidig födelsedagspresent, en cykel. Och pengar och nagelgrejs. Känns nästan som min födelsedag! Dessutom har Sverige kommit på pallplats i ESC och ishockey-VM och min kusin har vunnit SM i en sport där hon spelar mot tjejer som är ett år äldre än henne.

Kommentarer
Postat av: inget

fin blogg

2011-05-16 @ 15:36:52
Postat av: ppixie

Aww, tack så mycket! :)<3

2011-05-16 @ 17:13:18
URL: http://ppixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0