Inställd brännbollsturnering

Idag skulle vi haft brännbollsturnering i skolan men den blev inställd p.g.a. att två av tre av de som höll i det var sjuka. Vi ska nog ha det nästa vecka iaf. ;)
Brännboll
Nu är det bara 33 dagar kvar till skolavslutningen den 14:e, varav 4 är lovdagar, 10 är helger och 3 heldagar med rekorddagar, turneringar och friidrott. Dessutom fyller jag år och de flesta dagarna är rätt roliga. Maj är toppen, bästa månaden!
Nu ska jag göra ett födelsedagskort till till min kusin som vi ska till på söndag. (:

Kommentarer
Postat av: Bella

Vem då? Jag eller syrran? ;)

2011-05-11 @ 13:39:49
URL: http://www.bellasbravader.blogspot.com
Postat av: ppixie

Båda... men jag råkade förstöra Ellis med glitterlim efter att jag jobbat med det i ca. 5 timmar. Har gråtit över det och funderar på att slänga det. Det blev inte fint med glitterlim.

2011-05-12 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0