Min födelsedag

Idag fyller jag år! Det har varit en ganska bra dag. Mamma är inte hemma, onsdagen bjuder bara på tråkiga lektioner och jag har bara stressat inför vår klassfest som är imorgon. Jag har iaf fått fina presenter.
Presenter
Klänning, mascara, Björn borg-trosor, Nike-tröja, solglasögon och ytterligare 2 Dependlack.
Det här är bara några men ja... jag har fått några presenter tidigare i maj också.
Depend
Det här lila är ett crémelack med glitter i, så det kommer väl glittra lite sen. :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Österberg

Stora grattiskramar på din födelsedag Melina! Jag är ledsen att jag inte hann göra något kort, men så blir det ibland. Fina melonskivor du har gjort =) Vad ska du göra med dem? Ha det bäst!

2011-05-25 @ 21:14:09
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Japp



Mavala lack är bra, du borde testa! :)

2011-05-26 @ 19:18:18
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: ppixie

Sv: Tack, det gör inget, ska ha dem på naglarna om det går. ;)



Sv: Okej, kanske skulle prova. :)

2011-05-27 @ 15:57:00
URL: http://ppixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0