MNY

Det här är ett nytt märke jag fallit för, MNY. Har läst om deras nagellack och det verkar som att det glänser i olika färger beroende på ljuset. Stencoolt! I sommar ska jag definitivt köpa någon eller några färger från det märket. De säljs på Lindex, nagellacken får man 7 ml för endast 30 kr, det är i princip bland de billigaste man kan hitta i Sverige. Definitivt värt att prova, det ska finnas på Nova Lund men annars är det ganska sällsynt... de säljer även rouge, läppglans och ögonsmink.
MNY
De här är mina favoriter men jag vill nog ha ett orange också! :)

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Ja köp ett sådant super fina, särskilt 661:an ;)Tack blir så glad av sådana kommentarer :D

2011-05-13 @ 12:04:30
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: emsa

hej jag gillar också det märket har det blåa nagelaket! kram hejdå

2011-05-14 @ 19:09:17
Postat av: ppixie

Funderade på att köpa det idag på Lindex. :)

2011-05-14 @ 21:35:41
URL: http://ppixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0