Shoppinglista

Kände att jag behövde göra en lista på allt jag vill köpa till naglarna i Göteborg. Kommer kanske inte köpa allt där, sparar lite till resten av sommaren. :) Jag hoppas att vi kan stanna på Gekås Ullared...

1. Fransk manikyr-set från Depend, 99 kr
2. Nagel- och nagelbandsrengöring från Depend, 25 kr
3. Isadora Wonder nail #715 Pink lemonade, 69 kr
4. Isadora Wonder nail nail whitener, 69 kr
5. China glaze matte magic, 98 kr
6. Nagelborste från Depend, 13,50 kr
7. Mörkblått nagellack från Depend, 25 kr
8. Gult nagellack från Depend, 25 kr
9. Nail design pen från Pretty Woman, 79 kr
10. Nagelplåster från Depend, 25 kr
11. Nagellacksremover från Depend, 69 kr
Ehm, ja, det var väl det viktigaste som jag vill ha och behöver. Typ 500-600 kr. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0