Vattenmelon

Hann inte blogga om det innan, dels för att det åskade och dels för att vi skulle åke till Jensens Böfhus, men innan så skar jag min vattenmelon i bitar. Jag blev jättenöjd! Den är inte perfekt men jag har ju gjort den själv och det var första gången så då kan det inte se ut som en fimo cane...
Vattenmelon
Här är när jag skurit av det yttersta.
Vattenmelon
Sen delade jag den i skivor.
Vattenmelon
Och så delade jag skivorna i halvor...
Vattenmelon
...och de flesta i fjärdedelar och åttondelar.
Observera att det här inte är alla, måste fortfarande skära lite till i dem och alla jag delat fick inte plats på bild. Det är jättedåliga bilder också, min mobilkamera är inte precis den bästa och det är så krångligt att använda kameran så jag gör aldrig det. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0