Vill måla naglarna

Åh, jag är så sugen på att måla naglarna, men jag ska vänta tills på lördag. Idéerna bara strömmar in. Ska nog måla mammas på lördag också så då är jag liksom ändå igång. ;) Förresten så ska jag till Göteborg om två veckor och då ska jag leta efter några saker till naglarna som typ inte finns någonstans. Göteborg är en storstad så Nordstan borde väl ha allt. Eller?
Depend
Okej, jag kanske inte ska köpa alla 5 sakerna men något ska jag hitta. Behöver verkligen nagellagningsplåster, det verkar så coolt, hoppas de funkar. Visst är musikstickersen också coola? Och en Art liner typ... ja. Jag har ingen tunn nagelpensel. Och en vit nagelpenna döljer alla missfärgningar. Och så vitt nagellack, det är ju liksom basfärg så... ojsan. Nej, jag kommer nog inte ens hitta allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0